Informacije
Reklamacije
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija putem sajta
-
Član
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta hevea.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
-
Član
Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem Interneta na sajtu hevea.rs izvrši kupovinu.
-
Član
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od 14 dana od dana kupovine.
-
Član
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana.
-
Član
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:
Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće.
Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće.