Informacije

Reklamacije

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija putem sajta

  1. Član

    Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta hevea.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

  2. Član

    Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem Interneta na sajtu hevea.rs izvrši kupovinu.

  3. Član

    Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od 14 dana od dana kupovine.

  4. Član

    Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana.

  5. Član

    U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:

    Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće.

    Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće.